Ma már olyan világot élünk, amely nem a kiszámíthatóságáról híres, ezért még azokkal is megesik, hogy időszakosan megszorulnak, akik ezt sosem feltételezték volna magukról. Természetesen az új igények új megoldásokat szültek, ezért ma már mindenki ismeri azt a kifejezést, hogy hitel.
A hitel egy olyan baráti kéz a pénzintézettől, amelyet ha elfogadunk, akkor úrrá lehetünk az életünkben fellépő pénzügyi káoszon. Persze hitelt felvenni komoly felelősség, és csak akkor hatásos, ha a kapott összeggel körültekintően bánunk. Több pénz és hitelintézet nyújt hitelszolgáltatást Magyarországon. Az igénylés egyszerűsége és gyorsasága révén a hitelmindenkinek.hu szakértői a Providentet ajánlják, amely már több mint tíz éve van jelen Magyarországon.
Hiteligénylés személyesen, telefonon, interneten, sőt akár SMS-ben is
A Providentnél a hiteligénylés tényleg nagyon kényelmes. Mindent megtesznek azért, hogy mi a feltételek teljesülése esetén a leggyorsabban hozzájuthassunk a pénzünkhöz. Az illetékes területi munkatársnál személyesen is folyamodhatunk hitelért, vagy a helyi tarifával hívható 06 40 50 50 11 központi számon, amelynek a másik oldalán a cég munkatársa, reggeltől estig várja az igényléseket még hétvégén is.
Emellett a hitelmindenkinek oldal bátran ajánlja az ügyfelek figyelmébe a Provident internetes felületét is, ahol néhány kattintással, és pár adat megadásával bárki leadhatja hiteligénylését. Ebben az esetben az oldalon található kalkulátor segítségével válasszuk ki a nekünk szimpatikus összeget és futamidőt, majd adjuk meg a kért adatokat és a vállalattól meg fognak keresni minket.
Valamint nem csalás és nem ámítás, a Providentnél elég öt betűt bepötyögni a telefonunkba, és SMS-ben elküldeni a 06-20-555-50-50-es számra, és rövid időn belül az egyik munkatársuk vissza fog hívni minket.
Otthoni vagy hagyományos szolgáltatás
A Providentél a hitelintézetek között páratlan módon kérhetünk úgynevezett „otthoni szolgáltatást”. Ebben az esetben, természetesen plusz díjért cserébe, ki sem kell tennünk a lábunkat sem a szerződéskötéshez, sem pedig a törlesztők visszafizetése során, hiszen egy személyesen értünk felelő munkatárs minden héten eljön az aktuális heti törlesztőért. Természetesen választhatjuk a megszokott módot is, ilyenkor semmilyen plusz adminisztrációs költség nem terhel minket, cserébe le kell mondanunk erről a kényelemről.
A telefonos egyeztetés után a hitelbírálási folyamat, és a szerződéskötés előre leegyeztetett időpontban történik, amelynek az időtartama maximum 2-3 óra. Otthoni szolgáltatás igénybevétele esetén mindez az otthonunkban, hagyományos esetben a hozzánk legközelebbi kirendeltségen történik. A bírálat és a szerződéskötésnek is alapfeltétele a kért és szükséges dokumentumok hiánytalan megléte.
– személyazonosságot igazoló okmány, lakcímet igazoló okmány, jövedelmet igazoló dokumentumok egyike (munkabér jegyzék, nyugdíjszelvény, bankszámlakivonat, munkáltatói igazolás, postai szelvény)
Nem is lehet kérdés, hogy a Provident mindent elkövet, hogy a lehető leggyorsabbá és legkényelmesebbé varázsolja számunkra a hiteligénylést, és annak az elbírálását. Amennyiben a bírálat pozitívan zárul, a hitelintézet 10 napon belül folyósítja az igényelt kölcsönösszeget.